New years eve #15, now #16

 
Nyårsaftonen bestod av ett gympapass och sen oxe till tidig middag med mor & John.
Sen mot kvällen var vi till Ida med henne, Tor, Tiina och Sanna. Vi var en sväng till Sangis där de var fest och sen gick vi ut på hotellet och firade 12-slaget där. Sen avslutade jag & John det på Sibylla, så han fick sin efterlängtade mat, haha! Sammanfattningsvis - en rätt bra kväll!
 
Sedan början på året har jag mest sovit och haft ångest. Det är inte att leka med vilka ångestattacker jag hade under söndagen och dessutom var jag ensam hemma hela natten.
Annars har Alma fyllt 4år (och idag fyller Alwin 7år), vi har varit på en kvällstur till Happis med Ida & Amanda då de ville till Max, vi har varit en dag till LÅ och ätiti lunchbuffé, det har varit väldigt kallt, jag har tränat varje dag, vi har ätit middag i Kypas med mina päron och 2 av mina syskon, haft myskvällar osv. Inte mycket utöver det vanliga direkt.
Men nu är vardagen igång, dock mår jag inte så bra över det, men man måste ju kämpa sig igenom skiten. Vi hörs, xoxo
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: