Update 23.02.16

 
Träning som vanligt, men också lite halsont, en tjejmiddag på Lilla, fettisdag då jag jobbade på Lyktan, något pass tillsammans med Ida då jag instruera henne, alla hjärtans dag och i helgen var jag & Ida till LÅ för tapas (första gången och OMG va gott!!) och bio. Vi såg 'How to be single', bra film.
 
Vi har sportlov nästa veckan, men vi har så sjukt många uppgifter just nu.. Några slutuppgifter som är stora som f-n + gymnasiearbete, sök efter jobb, klänningar och grejer till studenten + att jag måste beställa en studentmössa. Det är mycket nu.
Men det börjar bli ljusare ute och jag sover fler timmar vilket leder till mindre ångest. Positivt!
Nu ska jag kvällsträna så kommer ej sova tidigt ikväll, haha.. Men var sjukt trött tidigare så det gick ej att träna utan behövde en pn. Vi höres, xx
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: