May.

 
 
 
Senaste:
Gym, zumba #2, prommisar och soma move, varit på kinesisk massage och ansiktsbehandling, ätit jättegod grillmiddag hos pappa i Kypas, sovit i Boheden, umgåtts med några och varit på mitt livs sjunde elr åttonde begravning. Börjar tappa räkningen.. Men nu vill jag inte gå på begravning någonsin mer, så låt bli att dö, tack på förhand. Sen har Mira sovit här några dagar, jag har lunchat med pappa, varit på bio med Ida, vi såg pitch perfect 2 och som inte alls var lika bra som den första.. I torsdags kväll umgicks jag med LiA och på fredag under dagen umgicks jag med Rebbo. På fredag eftermiddag var jag på zumba och sen åt vi 3-rättersmiddag här hemma. - Så har det sett ut.
 
Idag åt jag bananpannkakor till frukost (var månader sedan jag åt det, tack för att du påminde mig om dem Rebbo!) sen var jag till gymmet och tränade ben/rumpa. Efter det har jag suttit och "lekt" lite med smink, duschat och ätit såklart. Nu var denna långhelgen slut och slutspurten börjar i skolan. Börjar må lite illa över det, men får väl hoppas allt går bra.. Vi hörs när vi råkas, xoxo
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: