Uppdatering då.

 
⎜Lördagsmyset till Beck med J♥. Jag åt faktiskt några godisar, vilket är jävligt ovanligt 😳... Blev ändå mest frukt och grönsaker med dipp.. Är jävligt mycket godare enligt mig.✋⎜
 
Hm.... Nu var det visst ett tag sedan jag skrev ett inlägg här. Jag har väl inte gjort sådär fruktansvärt mycket heller. John har fyllt år så jag steg upp 5 på morgonen och kokade honom kaffe, tände ljus, satte fram ett paket och färska munkar åt honom innan han åkte iväg och jobbade. 
Sen har vi varit på Emmas 18-års fest (var dock nykter så var inte särskilt dragit för våran del), varit barnvakt åt Alma, pluggat, tränat massa, varit på ett zumba pass med LiA, haft friluftsdag med klassen, läst en hel del, sett solförmörkelsen, nördat yt... Ja, inget ovanligt direkt.
 
Den här helgen har varit i lugnets tecken. Har börjat känna av något brännande i min hals, vilket jag brukar känna av när jag börjar bli förkyld så är förberedd på vad som mest komma skall... Är så trött på allt som har med sjukdomar att göra. Går jävligt bra med träningen nu också + att vi har väldigt mycket i skolan just nu. Det är någonting i alla ämnen, förutom idrott. Skjut miiig 🔫
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: