Sommarlov!

 
Men hej! Nu har det varit ett tag sedan jag bloggade hära.
Under tiden har jag varit till Happis, Luleå och Kypas. John har jobbat så jag har fått vara ensam endel.
Jag tog sommarlov förra veckan så det enda jag gjort på skolan i veckan är att jag har dansat zumba med spanskan på strandängarna, det var ju t.om min favoritinstruktör så var ju tvungen att ta chansen att få dansa ute i solen. Sen har jag ätit frukostbuffé med Ida på hotellet, gjort naglar, tränat, varit på spinning efter några månader, promenerat, varit på balen och hängt med John & gänget, varit på Johns utsläpp och studentfika.
Blev en cheatday igår med inte bara ett cheatmeal utan flera; chokladtårta, en chicken bits meny på 11:ans (äntligen strips!), chili cheese, lite godis och någon cider. Kvällen spenderades med John's gäng; några från hans klass och några andra. Var en lugn kväll, men ändå trevligt.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: