LÅ & Åhl's dagen.

 
 
Våra drycker på Espresso House och Brudslöjan, som vi var förbi till i lördagskväll.
 
Fredagen var en bra dag. Jag åkte buss till och gick på stan en stund i mitt eget sällskap. Hittade mig ett par byxor, en tröja, en läpp-penna, piercing smycken och små nödvändigheter som nagelfil, torrschampoo.. När John slutade gick vi igenom marknaden och så träffade vi Erik, Loukass osv som vi gick på Espresso House med. Älskar att det finns i LÅ nu!! Jag drack en grönt the med jordgubb, citron osv och en ischai.
 
Sen sprang vi runt lite på Storheden & åt på Subway innan vi åkte till Kalix och hämtade min packning och sen vidare till Kypas. Där har vi sovit hela helgen, det har varit Åhl's dagen i folkets hus där det var gamla bilder på släkten och så berättade min pappas kusin om våra förfäder, om släktforskning och den information som hittats om Åhlsläkten, längre tillbaka. Vi var sammanlagt omkring 130 personer där och många av dem var släktingar förstås. Kul att hinna träffas ett ögonblick, det händer alldeles för sällan. Middag åt vi hos John innan vi var till Bränna och umgicks ett tag. Ungefär så har helgen sett ut. Just nu är jag i Kalix igen, men åker tillbaka till kypas imorgonkväll skulle jag tro. Vi hörs, xx
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: