♥ Fifty shades of Grey.

 
 
I söndags kväll var jag på bio med Ida, Cissi, Juliah och Jonna. Vi såg givetvis 'Fifty shades of Grey'.
Jag har läst första boken tidigare, men jag hann aldrig läsa ut den innan mamma lämnade tillbaka dem utan mitt vetande. Därför ska jag läsa om den första boken nu och sedan dem resterande två.
- Och jag blev helt nerkärad i denna underbart fantastiska film! Jag har bara låtar från soundtracket snurrandes i huvudet och jag ser scenerna framför mig om och om igen.
 
Nej, det är inte för att jag är något sexfreak som älskar porrfilmer - För denna film är INTE en porrfilm, vilket det precis låter som när andra allmänt pratar om den; i verkligenheten, på radio, på tv, osv....
JA, 50 nyanser av honom är en film med mer detaljerade sexscener än vi är van vid och det blir en inriktning på sex pga. Mr. Grey's speciella intresse och smak inom ämnet.
Så mycket känslor, så många vackra, sensuella stunder, perfekta detaljer, underbart soundtrack, duktiga skådespelare, intressanta personligheter m.m. gör denna film helt jävla underbar. I slutet grinade jag som en bejbis och nu vill jag bara veta vad som händer i nästa film/bok!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: