Jul #15

 
 
Julen denna gång var annorlunda, men mysig såklart.
Kvällen innan julafton umgicks jag som vanligt med Lina då vi bakade lite julgodis, hon lockade mitt hår och så böt vi julklappar, då vi inte kunde ses på julafton iår.
På julaftonen var jag först på ett gympapass och sen åt vi jullunch hos syster Emma. Resten av dagen gjorde vi inget speciellt, såg lite tv, åt lite julig mat och sådär.
På juldagen gymmade jag, sen kom John och syster Emma med familj. Vi åt riktigt julbord, såg lite jultv, åt efterätt och så kom tomten. Efter det firandet så åkte vi till Boheden där vi spenderade två dagar med att åka lite skoter, var lite mer hundarna och mös på.
 
Jag fick fina julklappar också som vanligt, det på bilderna, en vinterjacka + en frisörtid då jag slingade håret och fräschade upp det. Så skönt att ha det fräscht!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: