Slutet av april.

 
Senaste: Grillat oxfilé till lörsdagsmiddag (förra lördagen), en sväng till Happis med mina päron där vi köpte ett nytt sminkbord till mig (saknas bara belysning nu), har lunchat på Valhall med min far (sjuukt gott!), jag har tränat zumba, gym och så har jag testat Soma Move. Gillade det verkligen, så det ska jag fortsätta gå på!
Sen igår, tisdag, så var jag med Ida till som premiärtur då hon just fått sitt körkort. Så himla kul att alla kan börja få ta körkort iår! Köpte med oss en subway innan vi åkte hem också, muuums.
 
Sen har jag varit med John, pluggat, städat, fått hem ett paket från Nelly med gobitar...
Just nu ska jag gå över till gymmet, blev ett senare pass idag, men det gör inget för är ändå ledig i morgon :))
Livet känns lite lättare nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: