Höstlov.

 
Här gick det bra med uppdateringen! Har skrivit inlägg men inte orkat publicera dem för har inte orkat ladda över bilder till datorn.. Men ett nytt försök då!
 
Sen sist har vi fått höstlov, varit i Ökx, sovit en natt hos pappa i Kypas där jag även fick träffa syster Linda, Juvina, syster Vevve, Krille och bror John. Jag hjälpte även pappa endel med grusning på gården och även städning.
På söndag sov vi i på Boheden så steg upp innan 5 på måndag eftersom John skulle jobba i Kalix men jag la mig direkt jag var hemma igen.
 
Sen under dagen åkte jag, mor & syster Emma till Happis och gick lite i affärer och åt middag på max🍔 ↑
På kvällen hade jag zumba! 💃
 
 
 
Tisdagen bestod av gym och annars mest lugn och mys med John. Idag, onsdag steg jag upp lite tidigare och åkte till med Ida och gick på stan & åt kinabuffé. Hittade mig trosor på rea, örhängen på kampanjpris, en mysig träningströja och en annan omlott tröja. Fyndade något för en gångs skull, alltid kul :)
Så ikväll var jag på spinning och sen gym i en timma - veckans första benpass, vilket var grymt skönt! 🚲
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: