Valborgs.

 
Måndag: Sjukt seg skola men på kvällen var jag först på spinning, sen gymmet och avslutade med ett zumbapass.
 
Tisdag: Började dagen med nationella i engelska på folkan. När det var klart blev det 1 lektion + lunch på skolan innan jag, mor, syster Emma och barnen åkte till Happis. I en ny passat dessutom, eftersom mors bil lyckats hamna på verkstad..
När vi kom hem var jag med John, gjorde mig en good räksallad till middag och sen blev det bio med Ida & hennes mor. 'The other woman' blev det och den var riktigt bra! Sen kramdes jag med John hela natten.
 
Idag åkte jag med Ida till på förmiddagen och fick med mig 5par underkläder, läppbalsamet 'Baby Lips', en ny jättemysig kimono, en spets tröja och två pyjamas shorts. Sen var vi på ponde och åkte lite bandvagn innan vi åkte in till Kalix och då for jag & John till syster Emma ett tag.
 
Nu sitter jag hemma själv då John fick en körning, men sen ska jag träffa Ida & Cissi och åka på nå partaj. Blir kanske ett vinglas eller två, men inge speciellt mycket iaf! Vi höres, xo
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vars är John medan du är på bio med ida, på spinning, zumba m.m.? Bara hemma hos dig utan dig eller? haha får inte riktigt ihop det

2014-05-01 @ 11:09:46
Postat av: Anonym

Vars är John medan du är på bio med ida, på spinning, zumba m.m.? Bara hemma hos dig utan dig eller? haha får inte riktigt ihop det

Svar: Han känner ju flera här i Kalix, bland annat folk från skolan och dem som kommer från Ökx och har lägenhet här i Kalix, så han är och umgås med dem under tiden :)
Sara Lovisa

2014-05-01 @ 11:10:03
Postat av: Anonym

Vikt och längd? Vilka muskelgrupper tränar du?

Svar: 163cm & ungefär 57 kg, har inte så stor koll där.Jag tränar biceps, triceps & rygg + mage, axlar, bröst + ben & rumpa. Alla.
Sara Lovisa

2014-05-01 @ 11:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: