30 Maj.

 
Sista torsdagen på Manhem och jag hade på mig shorts för första gången på skolan (ever) - Känner mig cool.
På sista hk:n gjorde jag, Ewe & Mallan chokladfondanter. Blev flera bakelser över så vi gav dem till bäste Jan! Känner oss givmilda att vi för första gången på 3 år ger han nånting..
 
Efter skolan gick jag & Ida ner på ena banken och kollade upp lite om olika sparmöjligheter till so:n.
Sen tog vi en glass med Sanna & LiA och hem från stan fick jag med mig en keps.
I eftermiddag har jag bara försökt fixa skolarbeten.. Dock har min hjärna tagit sommarlov så det har inte gått så bra.. Men ändå fick jag hyfsat bra betyg på so-provet vi gjorde igår, tur det!
Annars i efm har jag hunnit vara till syster Emma och så har pappa & kusse R varit hit med middag (sallad for me).
Nu: FORTSÄTTA FÖRSÖKA FIXA SKOLARBETEN SOM ÄR KVAR. Varför är ska det vara så förbannat svårt?!??!
 


Kommentarer
Postat av: Rebbe

Keps-gäng ;*

Svar: ohja!! ;*
Sara Lovisa

2013-05-30 @ 20:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: