måndag.

 
Började denna dag lite tidigare än de senaste andra dagarna.. Almert väckte mig halv 10 och efter lite frulle så gick jag till gymmet för första gången på några veckor. Kände verkligen då att jag älskar gymmet & kan inte förstå att jag inte gått dit tidigare.. Blev iaf ett svettigt intensivt pass innan jag prommade hem en sväng och sen drog jag & klippte mig. Såå sköönt att få bort det nötta topparna! 💇
Efter det var jag & handla med far och sen hem, packa & så rullade vi hit till Kypanien. Här var även syster Linda, Juvis, syster Vevvo, Krille & bror John och vi åt middag & umgicks.
 
När alla andra åkt hem så gick jag mot Rouna på kvälls prommis och fick träffa efterlängtade hjärtis♥
Nu ska jag väl ta och göra mig klar för natta. Nyårafton img & jag ska vara nästintill nykter✌✌✌peace out!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: