Mitt 2012.

Hur har mitt år 2012 varit? 
Helt okej. Många dåliga stunder men även många bra.
Något av de dåliga var under vårterminen, då jag hade mina problem med min mage & illamående. Vilket gjorde att jag missade endel i skolan.
Något annat dålig var också när min systers sambo / min systerdotters pappa dog i maj.
De positiva finns där ↓

Bästa minnet från 2012?

När Alma kom till världen, när LiA fyllde år, när Sanna fyllde år, grillkvällen och hela natten hos Ida, alla andra grillkvällar, valborg, halloween, konfirmationen (på gott och ont), ÖKX-marknadshelgen, när mina fina var med mig i Kypas, tjejmiddagar, när vi firade farbror ute i skogen, min födelsedag, julen, lucian och tillslut PARIS.

 Är det något jag har saknat 2012 som jag vill ha år 2013?
En pojkvän. Fler kompis-kvällar. Mer träning.

Var det mest lugna hemmakvällar eller partykvällar?
Hemmakvällar.

Vad gjorde mig riktigt glad i år?
Att jag kom över min förra crush, att jag fick åka till Paris, mina vänner och Alma.

Har jag några löften inför år 2013?
Träna mer & våga mer.

Vad ser jag mest framemot med år 2013?
Sommaren och allt som hör till.

Vad hoppas jag inträffar 2013?
Att jag träffar mer folk & skaffar fler nya vänner. och gärna en pojkvän - Dock inget måste.

Sen vill jag gå på fler festivaler, konserter och även resa mer. Helst till L.A men åtminstone till London.

Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?
Jodå.  Bland annat; åkt flyg.

Fick någon du känner barn?
Jo, 2 av mina systrar, 3 kusiner åsåå vidare.

Dog någon som stod dig nära?
Nej, kan inte påstå att dom stod mig så nära..

Vilka länder besökte du?
Finland & Frankrike.

Vilket datum kommer du alltid att minnas?
1 Juli var en bra dag.

Vilket var ditt bästa inköp?
Mina VS stuffs, min iPod och det jag köpte i Paris: min short-hoodie & Urban Decay Naked 2 m.m.

Hur var din julafton?
Jättemysig!

Blev du kär?
Nej!

Vad har varit det bästa på tv?
Grey’s Anatomy, Gustaffsson 3tr, PLL, Body of proof, Skidor å sånt.

Hatar du någon som du inte hatade förut?
Jag hatar ingen..

Vilken var din största musikaliska upptäckt?
Lana Del Rey, kanske.

Önskade du dig något som du fick?
Jaa, bla. Paris-resan då jag fyllde år :)))

Vilken var årets bästa film?
Breaking Dawn P2, Taken 2, Snow white and the Huntsman, LOL, Johan Falk-filmerna osv.           

Hur skulle du beskriva din klädstil?
Går inte att beskriva.. Soft men med skinny jeans.

Vilken kändis var du mest sugen på?
Joel Kinnaman!!!!!

Hur kommer nästa år att skilja sig från det här?
I år är jag en pluggis och börjar gymnasiet. & kanske att jag släpper blygheten liite mer??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: